Det Regnar Köttbullar

God morgon!
Idag är jag morgobpigg :) Robins väckarklocka ringde precis, jag vakna men det gjorde inte han så jag har tassat ut till vardags rummet och tittar på ”Det regnar köttbullar” tillsammans med katterna.

Jag fick min nya telefon i förgår föresten, en Samsung Galaxy W. Den är typ likadan som min andra fast en lite nyare model.
Funkar skit bra så jag är nöjd :)
Det ända som e lite bajs just nu är att jag inte kommer på mitt lösenord till ”Draw Something” så jag kan inte spela det. Är det någon som vet hur man kan kolla det?

Senare idag ska jag iväg till replokalen och repa med grabbarna för i morgon ska vi till Falköping å spela!
Hur många kommer?
Vi kommer att spela ca 20.45 på Strike i Falköping.

4 thoughts on “Det Regnar Köttbullar

  1. Sv; Haha tror inte man kan ha får om man bor mitt i en stad, blir nog rätt synd om dom då.
    Och det är hos mamma vi har får, och hon bor nästan mitt ute i skogen så ja…
    Och ja, dom är jättemysiga. Bara dom har ägare som umgås så blir dom lika kelvänliga som vilket annat djur som helst!

Kommentera

