Tomater Med Smak Av Choklad!


Idag när jag skulle hämta mer frukt till mina tårtor på fruktavdelningen hittade jag bruna tomater!
Och dessa var inte vilka tomater som helst utan choklad tomter! Var ju bara tvungen att köpa med mig hem och prova :)
Dom smakade tyvärr inte så mycket choklad…men goda var dom.

Guess what? Imorgon är jag ledig! Oet var längesedan :)
Jag och Robin funderar på om vi ska ta tåget ner till Göteborg i morgon och ta en fika eller nåt.
Sen är jag även ledig måndag och tisdag, känns skönt att äntligen få vila upp sig!

2 reaktioner på ”Tomater Med Smak Av Choklad!

Kommentera

